Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2013 22:44 - Ах, това прекрасно българско море !................................
Автор: travell Категория: Регионални   
Прочетен: 3705 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 05.03.2016 11:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ето ме отново на родното море,
макар да ми е ясно: то кожата дере!
Изгарям аз на плажа от първия ми ден,
цените като гледам  и те не са за мен.
Газирана напитка и малко алкохол
ме карат да се чувствам като в софийски мол.
Пиян руснак се дави навътре във морето,
разплакана чехкиня пък  търси си детето.
Спасителите родни, досущ карикатури,
разглеждат най-спокойно някакви брошури.
Опитвам да им кажа, че някой там се дави,
по-скоро да зарязват рекламните обяви.
А те поглеждат вяло и питат ме подред:
Ти луд ли си бе братче? Тук всичко е наред!
Посочвам аз със пръсти мястото в морето,
но май е вече късно. Не виждам пияндето.
Отдавна е човекът  изчезнал под водата,
не му се вижда вече даже и главата.

За щастие обаче извадил луд късмет,
спасил го за минутка младеж със мощен джет.
Добрал се до брега отново жив и здрав,
руснакът обяснява на всички с весел нрав,
как джетът бил за него спасителната лодка,
ще трябва да почерпи поне бутилка водка.
Загрижен аз все още за неговото здраве,
дочувам отстрани два-три пъти „Наздраве!“
Позирайки умело в шезлонг по монокини,
красиви млади дами си пийват по мартини.
Компания им правят дебели англичани,
останалите хора са някак си смълчани.
Излегнати удобно на някакви матраци,
лежат те край чадъра червени като раци.
А той, чадърът роден оказва се платен.
Ще трябва да си плащам за сянка всеки ден.
Ах, това прекрасно българско море!
Ще трябва май да бягам, да бягам овреме...



Тагове:   българско море,


Гласувай:
12



1. mt46 - Поздрав!
14.07.2013 22:57
Приятно плуване, плажуване!... :)
цитирай
2. vesever - :)))
15.07.2013 09:51
Добре, че са спасили
Давещия се овреме
Че е жалко, братко мили
Да загине от безхаберие
Ала ти не си улучил май
Правилното и доброто място
Картинката е друга, знай
Ако плажуваш на палатка
На палатка, още на бунгало
Близо до брега ни морски
Сал за теб да е изцяло
И да няма глъчки хорски
На спокойствие да си прекараш
Нощите и дните
Много да се забавляваш
Да танцуваш под звездите
И да можеш да се полюбуваш
На морето, на скалите
И да плуваш, и да плуваш
Волно сред вълните
:))))))
Не съм във форма днес, ще прощаваш
Поздрави и хубаво прекарване на морето :)
цитирай
3. arrow11 - :) Черно море, много е добре...
15.07.2013 13:49
http://tekstove.info/browse.php?id=12362

Бях и аз скоро във Бургас,
Всеки ден море сънувам оттогаз...

Под сянката на два безплатни чадъра,
с гадже младо цяла сутрин дъра-бъра...
Шезлонгите – и те безплатни,
отмаряш без пари сред пясъците златни.

Пекох аз рунтави космати кълки,
а около мене – ято пищни булки
кършат тела кат русалки,
показват нозе без сандалки...

На централния им плаж,
любувах се на морския пейзаж,
а пред мене – истински мираж...
По не един дамски корсаж,
правих с очите софийски гараж.

И как да му е на човека зле,
като манекенки друсат ВИС две
и вкарват мъжете в грехове?

Следобед водата топла като бира,
мъже, жени и деца за прохлада събира...
Поркаш цаца, Шуменско, Загорка,
пляскаш с приятели един белот четворка...

В езеро от пресолена жежка луга,
само главата ти стърчи като теменуга -
безплатно, до нечия чужда съпруга...
Преди да станеш ти хипопотам,
тръгваш си без желание оттам...

Обилно намазваш голото й тяло с кал,
с природното богатство - не по диагонал,
наред прочиташ всички нейни гънки без да ти е жал...

Вечерта в морската градина,
прегръщаш на някоя пейка твоята половина,
докато пиете водка кило и половина.
Дишаш аромата на сто липи,
а кръвта ти кипи ли, кипи...

Ех, свърши се вече,
в офиса се пържа, човече...
Пръскам в Софията морски тен,
всеки е от мене възхитен...

цитирай
4. travell - !
15.07.2013 14:23
Eх, морето наше родно,
то за нас не е изгодно.
Няма вече тихо кътче,
дето стига тясно пътче,
Има само гранд хотели:
сини, жълти, снежно бели.
С калпава архитектура
и могъща арматура,
бързо някак лековерно
съсипахме морето черно!

Обичам района на Бургас, но от стария атлас. Когато още не бе застроен така, имаше граница между отделните курортни селища и менютата по заведенията започваха на български език :)))
цитирай
5. vesever - !:)
15.07.2013 22:40
Отскочи на север от Бургас,
до Кара Дере, предлагам аз
там е много райско, чисто
плаж спокоен и лъчист е
няма ни хотели, ни капанчета
тихо място е, без хулиганчета
прохладната гора до плажа
уют и красота, ще кажа
добро е много и си заслужава,
о, знай, не ще да съжаляваш
една палатка, също и храна
и е спасена твоята душа
:))))

цитирай
6. travell - :)
16.07.2013 01:04
На палатка не обичам,
няма никакъв комфорт.
По плажа искам аз да тичам,
на малък стар и тих курорт.

В Кара Дере да спя аз нощем,
било там значи казваш рай.
Не знам обаче как все още,
не са завзели този край...
цитирай
7. vesever - :)
17.07.2013 21:10
О да, комфорт в палатка няма
Но беда за мен не е голяма
Аз обичам под звездите
Да поспивам на открито
Да танцувам със луната
Да играя във водата
Да накича си коси
С трепкащи добри звезди
И комфорт не ми е нужен
Аз Тарзан си падам малко
Най обичам да се сгуша
Във Природата ми Майка
Там сме само аз и тя
Без изкуствените хора
А Природата добра
За Душа ми е отмора.
...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: travell
Категория: Регионални
Прочетен: 630976
Постинги: 122
Коментари: 775
Гласове: 2360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930