Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2013 18:21 - СЕНЗАЦИОНЕН ПОЛЕТ.........................................................
Автор: travell Категория: Регионални   
Прочетен: 5167 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 02.05.2013 19:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Мислите, че един бънджи скок е нещо рисковано?  Тогава не сте видели какво направи каскадьорът Александър Поли този месец. Екстремният спортист прелетя със скорост от 250км/ч през тесен отвор в скала.

image

Накратко: Хеликоптер гo издига над планината Roca Foradada (150км от Барселона). Следва 20 секундно свободно падане, при което се развива хоризонтална скорост от 250км/ч. Специалният костюм (wing suit) ограничава вертикалното падане дo 50 км/ч  и прави възможно този вид летене.

Източник: http://alexanderpolli.com/






Гласувай:
17



1. basta - Еха, трябва невероятна точност, ...
29.04.2013 22:22

Еха, трябва невероятна точност, за да не се разбие в скалата, как успя да уцели процепа :))
Аз летях с парапланер от една отвесна скала...разкошно беше!
цитирай
2. zabavnata - Супер!
29.04.2013 22:24
Нещо много красиво, но и рисковано.
Лека вечер!
цитирай
3. travell - :)
29.04.2013 23:46
Е за подобно нещо си трябва и малко лудост, няма начин...
цитирай
4. pvdaskalov - Е, може да ме вземете и за лаик, но...
30.04.2013 00:27
струва ми се, че този полет през иглени уши беше по-рискован от скока на австриеца. Как ще заспя сега, не знам! Травелчо, ти ни побърка с твоята презентация!
цитирай
5. aip55 - Невероятна точност,
30.04.2013 00:33
и разчет на полета. Не мога да повярвам, че го направи. Но не ми се вярва, че може да развие 250/км/ч. Тази скорост се развива само при свободно падане( пирон или свит на кълбо). А той има и съпротивление на крилете, което забавя скоростта. Въпреки това, това е подвиг! Казвам го така защото съм бивш инструктор парашутист. Вярвай те ми!
цитирай
6. hristo27 - Страхотно!
30.04.2013 10:14
Страхотно!
Изчислено до сантиметри.
цитирай
7. travell - !
30.04.2013 11:03
aip55 написа:
...

Данните съм ги взел от официалния сайт и западната преса.
цитирай
8. pvdaskalov - Аз дълбоко уважавам...
30.04.2013 12:41
Аз дълбоко уважавам капацитети и практици като вас, драги Аip55 от номер 5, но не може ли да се разсъждава така: Скорост към центъра на Земята - огромна, която, благодарение на специалния костюм, се трансформира по диагонала на получаващия се правоъгълник, нещо като резултантна. Аз внимателно проследих и запомних последните секунди, още повече, че те се повториха няколко пъти. Този безумно смел човек мина през иглените уши под добре пресметнат наклон! Сигурен съм, че експериментът има цяла папка изчисления, както и пресметнат процент за вероятност да не успее. А на тебе, Травелчо, ако ми паднеш, ще ти изтегля ушите. Тази нощ бях бръм от твоя постинг. Е, върнах ти го с ремонт на вица, дето си разказал в моя блог... Сетих се, преди да затворя. Сигурен съм, че пространствените координати на тунела са били известни, за да се знае откъде точно да се хвърли нашият герой!
цитирай
9. cinderellathespy - Фииииииуууу:)))
30.04.2013 22:50
Супер!
Сякаш аз летях!
Усещането ми беше, като при гледане на епизодите за Динамо!:))
Весели Великденски празници!:))

Ели
цитирай
10. hloris - Уау............
30.04.2013 22:56
все едно гледах полета на един "Стелт" да речем...
представям си какво е да си на неговото място....
ей на това му се вика инженерна,точна мисъл,как се мушна в
процепа все едно е совалка от "Междузвездни войни"....
с една дума...РАЗБИВАЩО!!!
цитирай
11. erato7 - Уаау, спря ми дъхът, докато глед...
01.05.2013 08:36
Уаау, спря ми дъхът, докато гледах!:)
цитирай
12. aip55 - Аз дълбоко уважавам капацитети и ...
01.05.2013 10:17
pvdaskalov написа:
Аз дълбоко уважавам капацитети и практици като вас, драги Аip55 от номер 5, но не може ли да се разсъждава така: Скорост към центъра на Земята - огромна, която, благодарение на специалния костюм, се трансформира по диагонала на получаващия се правоъгълник, нещо като резултантна. Аз внимателно проследих и запомних последните секунди, още повече, че те се повториха няколко пъти. Този безумно смел човек мина през иглените уши под добре пресметнат наклон! Сигурен съм, че експериментът има цяла папка изчисления, както и пресметнат процент за вероятност да не успее. А на тебе, Травелчо, ако ми паднеш, ще ти изтегля ушите. Тази нощ бях бръм от твоя постинг. Е, върнах ти го с ремонт на вица, дето си разказал в моя блог... Сетих се, преди да затворя. Сигурен съм, че пространствените координати на тунела са били известни, за да се знае откъде точно да се хвърли нашият герой!

Драги ПВ Даскалов! Благодаря Ви за мнението, но не искам да ви репликирам за това ви мнение. Дълго е за обяснение, за това ще бъда кратък. Ако полетът е самостоятелен( искам да кажа, че не са използване никакви уреди за насочване), това изпълнение е феноминално. Но, ако има GPS, които да го насочва и контролира полета това е пък възможно, то полетът с навигация е голяма помощ, което е най-вероятно. Но за скоростта 250/км/ч това е невъзможно при условие, че има съпротивление от летателният му костюм. Весели великденски празници на всички.......
цитирай
13. mariniki - уникално...
05.05.2013 20:33
поздрав и пожелание за светли дни...
за теб, от сърце..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: travell
Категория: Регионални
Прочетен: 631043
Постинги: 122
Коментари: 775
Гласове: 2360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930